Sportlov!!

Okej, igår blev det alltså sportlov vilket inebär slappa!!
Igår så hade vi läs, musik, fra, so, och bild. På bilden skulle vi måla av två från klassen, Oscar oh Linnéa.
Jag fick då beröm inför hela klassen vilket var skit pinsamt!
Sen åkte Linda och jag och shoppade vilket var kul. Jag handlade en concealer, två tröjor ett par byxor och godis.
Och jag kom på att jag nu vill tacka Linda för att hon är en skit bra vän! Som jag känt i ca 10 år, fatta vad långt...
Idag har Jag städat och faktiskgt gått på sjön vi såg tillochmed bilar som åkte på sjön, Coolt eller hur??
Och Idag är det melodifestivalen... Och ska sova hos storasyster så vi kan snacka skit som vi brukar om låtaarna.;)
Aja nu ska jag gå så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0