Sorry:

Att jag inte skrev igår, men fick inte använda datorn fören jag skaffat skydd och internet funka inte. =(
Iallafall så idag var det sol, idrott (spelade basket, Jag var grym!!) so, en dabbat, ma, och till sist sv.
Jag fick veta att mitt ffp ( författarporträtt) var VG-!! =)
Trodde först det stod G-...
Stora syster ringde nyss.=) Och sa att jag kunde sova där så vi kan tacka alla låtar på melodifestivalen...
Och en tabbe jag gjorde idag var att ha urringat för Linda sa detta till mig på sista lektionen
"Ninni, dra upp tröjan, ***** kollar och ser glad ut". (skerv inte namnet för det är elakt).
Iallafall så var det pinsamt.... Mkt.....
Och nu är mamma sur på mig... Men det skiter jag i det var inte mitt fel....
Okej nu ska jag gå hej då!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

super pinsamt me tabben.....hoppas att du hade en bra dag ändå :D

2009-02-19 @ 17:05:48
Postat av: sandra

det va sandra som skickade kommenteraen innan

2009-02-19 @ 17:06:43
URL: http://ssandreaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0