Okej...

Om någon fattar statestiken på bloggarna så säg till mig!!
För detta driver mig snart till vansinne!!!!!! >=(
Iallafall så ska jag passa på att säga grattis till min dumma kusin Sandra som fick MVG på nationella sv.
Så Grattis din dummer.
Okej  måste börja städa mitt rum innan mamma kommer in och ser att jag inte städar..

Kan oxå passa på att skriva att jag önskar mig till min födelsedag (som är den 11 mars) är:
cd-skivor med grymma Jesse McCartney: Han första eller andra skiva... Beautiful soul eller Right were you want me!

Eller de rockiga bandet McFLY: spelar ingen roll vilken cd!

Eller bandet med den otroligt snygga Nick Jerry Jonas!! Dock inte deras senaste för har den redan!
Och för er som inte vet vilket band de är så Jonas Brothers!!!!

Eller present-kort...
Kläder... smink... pengar... filmer....
Ja ni fattar det mesta...

Kommentarer
Postat av: sandra

tack tack ;)

här har du ett hjärta <3

2009-02-23 @ 14:35:52
URL: http://ssandreaw.blogg.se/
Postat av: jennifääär(youknowyouknowme)

vrf tog du den fulaste bilden du hitta på mcfly?! :O dom förtjänar hetare grejer :D mihi, pusspusspuss ;D

2009-03-03 @ 19:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0