Idag:

Har varit kul!
Jag spöade lillesyrran på "finns i sjön" och igår spöade jag min store syster och hennes pojkvän som är 4 &5 år äldre på kort, jag rockar!!
Sen var jag hoss optikern för att fixa nya linser och körtkort tillstånds grej. För mamma berättade att den 16 ska vi fixa så jag kan köra, fatta mig i trafiken! Gud vad hemskt, jag kommer inte klara av att köra bil, men det är på en måndag så jag hoppas slippa skolan.
Fast mina linser kosta multum, ne men 3000, för två linser. Så ganska mkt. 
Och sen idag ska vi äta chips, gud det påminner mig om hur onyttig jag varit, typ, tis:hamburgare m pommes o läsk. ons.pizza. tors. godis o läsk i mängder!! Fatta jag har typ tappat kontrollen, ne men jag måste skärpa mig för detta kommer inte sluta bra.
Och imorgon är det kalas, så då blir det troligast tårta... 
Men jag säger grattis kusiner!! 
Okej hej då och ha en underbar helg!!  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0