Helgen:

Har varit super tråkig... Det har ju snöat så mkt att jag inte har orkat gjort någt...
Och storasyster kunde man inte sova över hos=(... Ska göra det i veckan,
Kollat på melodifesivalen, tyckte om nr 1 & 4. Velvet & Emd alltså...
Idag har jag spelat Desperate housewives, på datan, Man kan typ laga mat skvallar och fixa i trägården, inte kul men lilllesyrran har tv:n så...
och eftersom jag inte direkt bor i stan eller att vi ens har något kul att gå till så är jag hemma.=(
Så om nån vet hur man kan göra något kul i tråk land så säg till...
Okej ska gå nu så jag inte tråkar ihjäl nån.!

Kommentarer
Postat av: sandra

ta o läs en bra bok...typ twilight böckerna eller se en bra film på youtube. ;D

jag har sett twilight 3 ggr på youtube (lite beronde men jag vet)

2009-02-24 @ 16:40:43
URL: http://ssandreaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0