Hello.

Så det har inte blivit något bloggande i veckan eftersom jag inte orkar kolla på små skärmar och att datan kan paja vilken sekund som helst. Men det har varit som alltid en bra och  dålig vecka, jag har haft sovmogon och slutat  tidigare men missat tågen blivit försenad och sånt i detta väder.
I fredags hämta vi hem bror. =) Kolla på julklappar men så blev det inte. Vi ska åka upp idag och handla de sista. Och juste har fått reda på att ag fick mvg på hotell (läraren sa att de var självklart att jag skulle få det eftersom att jag är så duktig men hon har bara haft mig två ggr, så hon jämför mig md Krisse...  Men fick oxå reda på att jag fick mvg- på köks provet. Och det handlade om sånt de gjort under hela terminen. och jag blev kallad mvg-barn, hur konstigt är inte det? Det är ju liksom sandra som är det i vår släkt! ;)
Fick oxå två biobiljetter för att jag jobba "lång panna" tänkte ge bort dem i julklapp men nu vet jag inte till vem. =(

Så på julafton ska vi vara hoss mormor och nu kommer en fråga till sandra (även om hon kommer hinna få smset innan hon hinner läsa detta, vart ska ni va?? och vad i hellskotta önskar du dig kvinna??

Okej nu ska jag göra mig iordning, vi ses och I wiss you all a marry christmas. (om jag inte hinner blogga igen)

Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha vilken tur att jag fick sms:et innan xD så du vet nu vad jag vill ha ;)

2009-12-20 @ 18:55:49
URL: http://sandrewsliv.blogg.se/
Postat av: Elvira

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-13 @ 03:16:10
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0