HEJ! =D

Åå när man lyssnar på den låten som jag gör kan man inte bli annat än gla. ;)
Så nu har jag jobbat mkt i köket. Och ändå inte gjort så mkt.. =( Jag har bakat julstjärnor, kladdkaka, knäck, ostbricka och diskat typ alla stekpannor i ena köket, gissa om jag lukta rosst om händerna efter det...

Men mamma har stickat en mössa till mig, och hon ska sticka en annan till mig för jag vill inte att Krisse ska få någon av mina. =) Har på mig den nu. Men ifall ni vill se bild får ni gå in på mammas blogg för hon fota mig så jag blev ful (som vanligt.. =/ hehe) så ni får kolla på hennes för det finns ingen chans i helvetet att jag snor bilden och lägger upp den!

Okej nu ska ni få veta något, om ni vill göra mig glad och spendera lite för mkt pengar på mig.. (mamma) så kan ni bara välja och vraka mellan
CD
Justin Bieber-my world
Jonas brothers-lines vines and trying times
Jesse McCartney-depature recharge (jag vet att jag har departue men jag har inte recharge och den har mer låtar i sig!)

men annars är det lugnt för jag har tänkt att jag ska spenddera mitt studiebidrag på detta sen. =) För sånt hjälper studierna jätte mkt, jo jag lovar. Jag ljuger aldrig. Varför skulle jag? hehe, jätte mkt. =D

idag var vi på julmrknad, den va skit liten, menmen, lyssna när idag lussa. Hon snacka med en i kören och himlade med ögonen som tur var var detta första och sista gången det händer för mamma och jag läxa upp henne, hehe tror ni på att vi gjorde det? =)

ser ni hur många glada gubbar det blev i detta inlägget? Stolt =) första inlägget på evigheter som jag faktiskt har en personlighet i. =)
Vi får se om det håller då.

Okej nu ska jag knarka lite mer Justin Bieber låter! Ses. <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vem är idag som lussade? LOL

2009-12-13 @ 07:40:20
URL: http://hannasdailywalks.blogspot.com
Postat av: moster

Jag tyckte att du var jätte fin på bilderna... jätte söt ;-) Men, det är klart... jag är ju din moster så det vore väl konstigt att säga ngt annat va? Puss puss

2009-12-14 @ 10:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0