Goder day

jaha då har det gått några dagar igen då.. Men vi har städat igår, (var den meningen rätt?) Men imorgon ska jul borden börja på skolan. Så detta kommer bli en jobbig vecka. Men kommer sova hoss mormor vid tid-ons och tors-fre. =)

Och idag fick jag veta att jag fick Vg på mitt matte prov. =) hihi jag är bäst! ;)

Jaaa vet ni va vi har börja gjort här hemma? jo gamla julkalendrar, som albert och herberts jul, och kurt olssons jul. känner ni igen dem? nej för de e GAMLA!

Okej nu ska jag gå och fixa lite varm oboy. =)

Kommentarer
Postat av: moster

Uuuuuu LYX att sova hos mormor, och sen att hon kommer och HÄMTAR dig från skolan wow

Det är bara Ella som får bada bastu med henne, jag och Molly får bara vara hemma då... uuuuu... verkar vara lite favorisering på gång ;-) Pusspuss lill-strumpan

2009-12-08 @ 11:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0