Das 21 December.

Hello, är nu inne på mammas data förra gången vart det ju idas... Så i går handlade jag till alla som jag hade något kvar, så bra det blev =)  Men gud va det har snöat, jag menar herregud när pelle gick ut och skotta så jäklar det är banne mig nästan vid knäna på mig!! Så jag fråga han om det var den vitaste julen han varit med om och han sa nej!!

Så det är typ allt jag gjort idag, kanske blir det jul bak med knäck,grädd kola och pepparkakor. ;)
Sen måste jag börja slå in julklapparna. =/ Fast jag äger på det. Slår in som ett geni! Men kan ni tänka att det bara är tre dagar kvar!! =O

Okej ett kortis inlägg... Så see ya.

Kommentarer
Postat av: sandra

Jippi! Tre dagar kvar :D

2009-12-21 @ 14:33:30
URL: http://sandrewsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0