Ahh jag höll på att elda upp huset!!!!!

shh säg inget till mamma...
Men jag eldar duktig som jag är, men börja känna hur det luktar konstigt...
ser en papperspåse som ligger nära tänker fan nu har den fått eld. Men NEJ. Det var inte den utan en tom toa-rulle som låg på!!! Den hade glödigt ner till hälften och jag tar upp den tänker fan nu måste jag blåsa ut den fort som fan.

Men man ska ju INTE blåsa på den, för då brinner den mer och jag kände hur min tröja snabbt skulle ta eld. Kastar den på marken och ser hur det brinner ännu mer.

Fan vatten FORT!!!!!!!!!

Tar en skål fyller till hälften tappar ut hälften på vägen och aaa jag skäckte den utan att den han sprida sig till räcket.

Men det luktar jävla konstigt, borde kolla om jag faktiskt släkten den helt. BRB!!

Kommentarer
Postat av: sandra

jädrar vilken panik!! Vad bra att allt gick bra!

2009-12-06 @ 12:29:03
URL: http://sandrewsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0