Klar

Då var man klar med låtarna så lyssna och gilla. Det blev inte så jätte många menmen.. Vet inte äns om någon lyssnar på den. xD tror inte det. Men det går ju att ha ändå.. För den är ju fin, eller? Och nu ska jag gå och laga mat hade jag tänkt, korvstroganaoff m ris eller bulgur eller couscous... hehe det blir prima jag lovar. =) Mamma ska iallafall inte få klaga på att jag inte äter. För det gör jag, fast det mesta består ju av vindruvor och mackor men det ska det bli ändring på kan jag lova. =) Och mer då?? ja just ja.
    Jag har testat kock kläder. =/ det var inge kul ena överdelen passa jätte bra utom en del, den kvinliga delen... Där var det tajt och om man ska ha den i tre år eller mer bör ju sånt undvikas, och då testar man en större som man trillar igenom och nejdå det finns ingen mellan storlek. Ba*s.  Ska ha kök imorgon eller metod. =)
Okej Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0