Kära älskade blogg.

Äntligen kan jag blogga igen!!! Har fått ta upp mosterns data och är överlycklig. =D Har varit utan så länge att jag börjat hyperventilera, men nu är allt skit bra. Och jag hade fel förut jag åker inte två timmar utan TRE JÄKLA TIMMAR!!!! Och på söndagar blir reasn längre!! från 12.50 till 18.40, men då hade jag väntat i en timma i örebro på bussen. Så då hade jag åkte buss tåg tåg buss. PÅ EN DAG!! Jag vet jämmer och elände.
Men ja annars är allt bra...
 
Här festas det ganska mkt men jag är inte så inne på det så jag hoppar över. Men något otroligt är att här är det inte fullt med fjortisar, inga über blonderade t*ntar, ingen med fel brunkräm, inget.. Jag är FRI!
 
Och så är det något mmkt irreterande som pågår här kan jag säga, en kille från skolan känner jag igen, vet nte när, hur eller vart. Vet ni hur mkt det kan driva en till vansinne??? Att försöka placera fejset men det går inte. Och tro mig jag vet att jag sätt honom tidigare med sitt uppstående hår och baggy byxor. 

  Till klassen då da. Jag har en trevlig klass och är mkt glad över det faktum att vi inte är endast tjejer. vi har oxå 9 killar! alla häpnas över antalet jag vet! hehe ne men de är trevliga, dock har jag inte pratat med alla... Men ganska många, duktiga jag! =) Och vi har en sån klass jag hoppades på några hög ljudda, några mitt i mellan , och de blyga. allt bra. 

vad jag gör om dagarna undrar ni jo jag gör allt det ni inte kunnat tänka er, NOT. Jag sitter på rummet käkar vindruvor. <3 vindruvor. Kollar på bones. <3 Bones. Och annat när jag inte gör det. xD
Hej då kärade blogg! ♥♥
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0