Jaha nu vet jag..

hur det är att vara för upptagen och inte kunna blogga på mer än två veckor! Ni ska fatta hur plågsamt detta var, jag tänkte hela tiden oo vilken bra rubrik det skulle bli, ni vet det va, rubriken är det roligaste typ?? =)
Men om jag ska sammanfatta alla dagar så får det bli såhär.

... dagar jobbade jag, bara en intressant sak hände och den var pinsam. och det var två killar som kom in och skrev sitt namn så att de skulle få sitta vid datan mellan 16-18 skulle ja gissa på iaf så hör man "heej". Kollar upp och åånej han sa det till mig. "öh hej".. Sen vänder han sig mot sin kompis och säger "jag har skrivit min namntäckning här, vi är från storstan". Sen börja  de larva sig och sen gick till datan medan min bror tyckte det var otroligt roligt och plågade mig.=/

Fre.. så var jag hos Sandra och där kom massa folk för vi skulle ha film kväll men det blev en utan film så vi snacka spela kort och vissa korkade hade vatten krig. Men det var jätte trevligt.

På lördagen kom Sandra (denna gång muin kusin) med tåget för hon skulle sova över hos mig. Vi åkte till malmamarknaden och åt allt onyttigt vi kunde hitta typ.. sen hitta vi en HARRY POTTER KARRUSELL det var typ som lustiga huset. hehe.. Sen ville mamma stanna och lyssna på nordman så det gjorde vi. en kvinna blev helt galen när hon hörde att melodifestivalslåten skulle spela så hon hoppade upp och ner och bet i sin plånbok!
  Jag bjöd sandra sen på kina mat eftersom hon inte ätit det tidigare så det blev friterade räkor och en konstig men extremt god röra med chaswenötter och kyckling. Och sen hade vi trevligt.. (min åsikt)

sön:packa. 

Mån:berlin över dagen. Jag fotta mer än mamma! Och storasyster jag hoppas du fått kortet nu!!!! Vi hade roligt och var på zoo som var jäte bra oich fint kan berätta mer sen. Och jag köpte sovunir till bror 3 små leksaker smom spelade instrument om man vred på spaken. =)

Tis-lör: Norge. det blir mer info om det oxå. =)

Lör: var med släkten.  vi träffade min mosters (sambo??) familj, australjenare, jag lekte med Sandra, bror och barnen de ville gunga och rida på min rygg och åka kana. Det var jätte trevligt.

Sön:var med mamma, ida, moster, kusin och hennes (fästman?? eller vad är det?? sambo??) och vi var till stendörren. det var trevligt vi grilla kolla på maneter och åt glass. 

Idag jobbar jag men nu slutat. så jag vet inte vad jag ska göra, joo jag såg fel kod på min kort så jag haft problem med det..   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0