Hej igen! =)

okej idag så skulle jag ha franska första lektionen, valde det istället för etisk orgentering. Men vi som skulle ha det gick till fel klassrum så vi kom försent... de hade bytt sal helt oförskämt. Iallafall så tänkte vi ta bok1 men den var jätte enkel, så vi kanske ska byta till tvåans. För minaglos ord är följande
Bonjour
Monsieur
Voici
Ca va bien
Salut
Premier
Á droite
Le métro
Á bientot
Lá-bas 
  Sen hade vi matte, vi fick reda på hur testet hade gått och sen fick vi önska bok. Och sen gjorde vi uppgifter.=/
därefter var det lunch och vi fick kokt skinka med potatis. jag tog dock veg vilket var smaksatt ris, typ curry. Sen så hade vi engelska, vi ska lära oss vilket sett vi lär oss bäst. (ur löjligt eller hur? som om vi inte redan vet det efter tio år i skolan..) Och sen sluta vi =D för vi hade ingen hotel.  
  Så nu ska jag hinna ikapp allt det jag missat i min frånvaro med datorn.. =p
Syns.


Kommentarer
Postat av: sandra

jag hatar att alla lärare tar upp studieteknik! det är jätte tråkigt! vi har gjort det i typ alla ämnen

2009-08-31 @ 16:59:59
URL: http://ssandreaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0