Här igen

eftersom vår data måste "omformateras" (vet ej vad det är..) den som gör att internet på alla datorer funkar så kan jag inte skriva hemmifrån längre. Så därför gör jag  det när jag slutar jobba. Som nu, hahha.
Och detta betyder att jag inte kan lägga upp fina bilder eller ändra på bloggen som jag har velat ett tag nu.

Några saker som är värt att nämna dåda, jag har fått reda på vilken lägenhet jag kommer flytta till, hur stor den är och MED VEM!! så jag kommer flytta till rum B, på 19,5 kvadratmeter. (mindre än nu men mer mitt =) och större än brordens rum, hihi) och jag kommer att bo med någon som heter ........ Man fick ett telefon nummer man kan ringa för att veta i vilka saker man ska ta med sig i de allmänna rummen, men jag vågar inte ringa henne och hon ringer ju inte mig heller så problem där..

Min stora syster är jätte snäll mot mig fast jag snodde hennes kantareller och åt upp dem så låter hon mig få deras byrå, skrivbord och lampor. Ninni ♥ syster. Ninni ♥ lampor. Mamma kallar min inredning för p*rr oc p*rrbelysning. Men jag säger mysbelysning.

Okej nu måste jag dra för jag ska käka dami tårta. Så vi ses- P.s. jag flyttar den trettonde men vet inte om jag kommer tillbaka och åker upp senare.. Men Cj och Linda jag har inte glömt och på något sett ska jag fixa så ni får presenterna på rett datum!! Hej.  

Kommentarer
Postat av: sandra

vad kul att du vet hur du ska bo nu :D

2009-08-07 @ 14:02:35
URL: http://ssandreaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0