God morgon alla sju sovare...

OKej eftersom jag nu brukar gå upp 6.30 när skolan börjar 8.300 så får jag tid över. =) Så jag glömde berätta vad jag gjort i helgen... Jag har Varit hos min moster och vi passade hennes dotter så hon skulle hinna städa och dona. Jag lagade mat och andra mostern kom med hennes två barn. Sen åkte vi till mormor och fikade.
  Igår åkte jag mamma och bror iväg för att först lämna bror i hans lilla "lägenhet" och sen stannade vi för att ätta och handla lite på ikea. Sen gick vi promenad bland gammal hus och där sållde de prydnader mm. Jag köpte skum svampar och en zoo ask. =) sen mera bil, och en till promenad, och jag hittade mammas försvunna köttätande växter, det var hennes höjdpunkt över dagen, att se 3 mm köttätande växter.
Snart ska jag gå och tvätta håret och äta frukost. =) Macka och o'boy.
Vi ses när jag slutar skolan vid 15.50 =(

Kommentarer
Postat av: jennifer

men kul att du går upp halv sju :o jag går upp halv sex :''''(

2009-09-01 @ 21:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0