Drömmar

jag drömde att jag satt i ett tåg och vi körde över en man, men när vi stannat fanns han inte där. Sen blev tåget jagat av vita vargar och vid varje hörnkant av tåget fanns en bedövnings pistol som jag sköt dem med. Men varje gång vi åkte från en perong var de framför oss och sprang bredvid tåget. (ni vet den onda tigern i kungfu, han var en varg men såg ut som i filmen) han var ledaren och vi skulle skjuta han för det var ledaren. Och jag sköt och vaknade.

Jag satt och åt med mina f.d. klasskompisar från lekis till mellanstadiet och vi satt och snacka sen gick jag till mina nya som var i rummet bredvid, på h&m som skulle handla 200 pack med badlappar.  Sen vaknade jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0