Utpressning!

Varför all utpressning från mor min om balen?!
Om ni kollat på kommentarerna så ser ni att min mor tänker tvinga mig dit, (inte shyst).
Och under dagen har hon sagt dumma saker. Jag hade fått hem ett nordea brev, som sa att jag kunde få saker gratis och sånt då säger mamma "du får det om du går på balen"
Jag svarar "varför måste jag gå på balen??, det är bara dyrt, och onödigt"
Mamma "det kostar att leva"
Fatta va dumt hon påstår att jag inte lever!! Eller iallafall inte tillreckligt eftersom det inte kostar mkt...
Sen sa hon "vill du leta klänning i köpenhamn?"
Så hon tycker att medans mina klasskompisar sliter med np ska jag dra runt och leta klänning. (Okej jag skulle ändå iväg när alla ni har np menmen) 
Kanske för de flesta hade det varit kul att slippa skolan och åka till danmark och leta kläning, men inte jag. (det är ju inte enda anledningen men ändå) 

Och jag har märkt många kommentarer från klasskompisarna om detta ämen oxå, men varför bryr ni er om jag går eller inte går??
P.s. Det finns tydligen vissa som vill att jag går på balen... Men för sjutton gubbar skriv inte under anonym!! Hur ska jag veta vem det är då!! Det ända jag vet är att den inte kommenterat tidigare.... Och tycker jag borde gå. Om du känner dig ansvarig så säg. Bara för att annars hyperventilerar jag, i tron om att det var någon annan. 

Okej idag då:
Hk: ganska gott, men lite mkt senap i maten.
Eng: Vi målade min tv ram jag ska stå i... Och annan rekvesita.
ma: boring.
Lunch: korvstroganaof m ris.
Fr: film och kapitel 11 i åttans bok.
Sol: mer rekvesita målning.

Jag kan passa på att säga grattis till födelsedags barnet i klassen... Du och alla i klassen vet vem du är så inga namn nödvändiga... Ochalla som klippt sig under lovet: Ni var jätte fina i håret.

Ganska långt inlägg... Men... OKej inga men. 

Kommentarer
Postat av: Jennfäär

MEN DU SKA GÅ !

2009-04-14 @ 20:38:46
URL: http://galenbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0