The sun is back!

Solen är tillbaka och ja gé så glad för det! Och en annan detalj. Som jag dock inte kan skriva om... (typ det ända jag inte skriver om). Vill ni veta?? Klart ni vill. ;)

Idag har det varit skola och så här såg det ut:
Sol: Översatte eng. och un petit fra.
Eng: har fått reda på att jag inte kommer sitta i en kartong utan jag kommer sitta/stå bakom en vägg och kanske leka med dockor. =) 
Id: vi fick vänta skit länge. Men sen var det valfritt och jag valde att stå vid väggen... Det funka inte så... Istället fick jag gå ut och gå.
Lunch: köttröra m pita bröd. Det var här den fantastiska detaljen hände=D =D. Bästa på hela dagen=D=D. Slut diskuterat.
So: fick frågor om mellantiden.
Ma: fick tillbaka mitt prov...
Sv: Skulle skriva om teatern vi såg igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0