The FanFamily Experiance!

Okej nu är jag medlem i det ovanför. Har med JB att göra så anmäl er nu!!!!!
Jag vet inte vad det går ut på men gör det!!

Idag!
Läs: tråk bok.
Id: fotboll, och gissa om man varje gång sparka med nageltrånget!!! Gissa vad ont jag har.=(
So:Fick veta alla som inte var klara med  allt, Jag var inte med på den listan!=)
Lunch:kalla fiskpanetter m sås o potatis.
No: vi råkade bli lite oengagerade. Men LInda fick tillsägning x antal ggr. Bra gjort =)
      SLUT

Vad som kommer att hända: matlagningskursen är idag och då ska vi laga äppelpaj!!=D Så fett gott.
Är ensam hemma nu vilket altid är lika boring.

Linda och jag ska göra en för och nackdels lista om balen för att se om vi ska gå, tydligen vill hennes mamma att hon sviker mig genom att hitta en skit snygg klänning så hon ska gå.... Men vi får väll se hur den listan blir.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

men du SKA gå på balen! hur larvigt är de inte för att ni inte har dejt?! de har inte jag hlr och jag ska gå :o du ska gåååå :D

2009-04-20 @ 18:39:10
URL: http://galenbloggen.blogg.se/
Postat av: fanny

you have to go...! ;D ^,^

2009-04-20 @ 20:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0