Tack mamma!

För den nya mobilen. En vit/silver w302, om det säger något till någon.=)
Fick också ett minneskort, och jag fick reda på vad det var för någe oxå.

Men fatta vilka bil köer från stockholm det var... Skit långa. Men iallafall så bör ni kolla på en skit kul film som visas på canal+ just nu, balls of furry. Skit kul!!=)

Så vad har jag gjort idag??
Jo, handlat mkt mat. Och städat.

En viss kär mor till mig har oxå kallat mig Nörd!! Så jag sa att hon kanske var senil, och sa att hon varit barn på medeltiden... But that's all good.

Kollat liten på tv serien Hjälp jag är med i en japansk tv-serie, den var skit tråkig, utom slutet. 

Kommentarer
Postat av: sandra

det bästa var tore hahhaha

älskar den biten :D

2009-04-10 @ 19:14:32
URL: http://ssandreaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0