Svar!!!

Nu Fanny ska jag ta och berätta varför man INTE gör det!!! För om man nu har turen så skulle man
A; svimma!
B;skrika i luren!!
C;Börja gråta!!!
D;hyperventilera!!!
E;Skrämma ihjäl dem!!

Därför gör man det icke...
Men det betyder inte att jag lyder min egen råd...=) För man måste ju chansa lite i livet eller??

Nu till dagen...
Lillan har börjat på fotboll igen, vilket kommer göra så jag kommer ha huset ensam i en evighet eller två. BORING. Åt mat på altan fett trevligt. KUSINEN FYLLER 16!! Och ja vi är lika gamla... Eller jag anser inte mig själv att vara gammal, men GRATTIS!!!!!
Vi var på kalas hoss henne. Och nu har jag städat lite i rummet...

Kommentarer
Postat av: fanny

ja, hur annars, fasen, ska du kunna gifta dig med nick. :O

2009-04-25 @ 21:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0