PInsamt nr 7999999999999999 eller så...

Okej eftersom jag nyss satt och läste galenbloggen.blogg.se så kom jag på en pinsam grej.
På so:n suss frågade mig om jag kunde läsa mitt svar på en fråga... Samtigt tittade runt och fick tunghäfta. Tittade på pappret, tittade på suss, tittade på papper sen på suss. skaka på huvudet.
suss fråga "men kan du inte läsa det för oss".
Ännu en skakning.
Och mitt i allt detta lägger sig någon i och upprepar skakinigarna jag gör och säger ja och nej.
Suss "har du fått prat förbud?"
Ännu en nekning. Och prat från någon.
Detta hållere på ett tag och medans hela klassen sitter och kollar på mig och persoonen som säger Ja occh nej har hela mitt ansikte blivit rött som en tomat!
Det finns ännu en andledning till tomatfejset om man tänker efter Och var där... Men det är dock bara fyra som kan dra den slutsatsen. För jag är ganska så duktig på att hålla mina hemlisar. (om jag vill det)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ludde som kommenterade xDDDD hahah xD det va gulligt ninni! ;D

2009-04-17 @ 22:15:58
Postat av: sofia

Det va inge pinsamt, bara gulligt! :D

2009-04-17 @ 22:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0