Penga behov!

Nyss kändes det som man hadde alla pengar i världen, men så plötsligt drabbades jag av enn svår ekonomikris när jag tittde i plånboken och den var tom!! Hur ska detta sluta?? Vänta lite här nu?!?!? Är det inte den 28:de eller nåt??
BORDE INTE JAG FÅTT MIN MÅNADSPENG NU MAMMA!!!!
Okej jag har typ bara 300 hundra kvar men jag är ibehov av dem. Men jag har ingen aning om vad jag gjorde med de andra 200... Juste lunchen med klassen, så var det.
Men iallafall MAMMA OM DU SER DETTA VILJ JAG HA MIN RESTERANDE MÅNADSPENG!!!
Jag ska faktiskt investera dem i ett par tofflor, foundation och spara så jag kan köpa skivor.

Men nu är jag så lonley igen... Mamma och lillan är altid borta.... och tråkig som jag är vet jag inte vad jag ska göra.... Men vad kan man göra när ens familj föredrar att gå och ta blodprov än vara med mig=(
Okej det stämde inte riktigt... Lillan sköter inte sin medicin ordentligt så hennes .....värden är nere någonstans vid helveteet och leker, vilket gör att hon nu ska ta prover varanan månad..=D Så stolt över henne! Not.
Men det är något som faktiskt jag och min kropp gjorde rätt i. Vi stötte bort dum .... (vet inte vad det är) Så jag slipper ta medecin vareviga-dag som systrarna mina.... TYCKER SYND OM ER! Jag skulle vara som lillan och glömma... 

Men ni fattar att jag har tråkigt va!? Och det bästa är att jag kan skriva iprincip vad som helst och inte ha någon aning om det är sant OCH ifall jag ljuger så vet ni inte om det. Men ifall jag hade gjort det framför er hade ni märkt det, (jag har en tendens att flina om jag ljuger om något som berör mig, t.ex. kärlek.) Men nu kommer det som är bra NI SER INTE OM JAG  SITTER OCH FLINAR!! MOHAHAHAHAHA.

P.s. storesyster kom och lämna tv med pojkvän/sambo vet inte vad de kallar sig. Och mamma & lillan kom hem. 
Så nu behöver jag inte skriva mer. hejdå
  

Kommentarer
Postat av: sandra

hejsan ninni. Hur har din dag vart idag. Bra hopaps jag. En fråga, kan du prenumerera på mn blogg via blogglovin. Jag kan på din om du vill. Kram

2009-04-27 @ 19:25:18
URL: http://sandransblogg.blogg.se/
Postat av: sandra

hejsan ninni. Hur har din dag vart idag. Bra hopaps jag. En fråga, kan du prenumerera på mn blogg via blogglovin. Jag kan på din om du vill. Kram

2009-04-27 @ 19:25:34
URL: http://sandransblogg.blogg.se/
Postat av: fanny

hahha, spara pengar o köpa massor JB skivor? ;D

2009-04-27 @ 19:52:30
Postat av: Minna

Ja syrran? Var är din dotters månadspeng? fnissar

2009-04-29 @ 07:29:26
Postat av: stooorasyser :D

hahahaha, pojkvän sambo!? Du är roligt ninni! :D

2009-04-29 @ 07:31:43
URL: http://kristinahlstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0