Påsklov!!!

Ni hörde rätt, idag är det början på påsklovet.

Så vart lämnade jag er med igår?...
Jo jag kan nu stolt säga att jag åt popcorn. Kan ni fatta att jag faktiskt orkade? helt otroligt... Åt ju upp hela påsen själv också, stolt som  jag är.
När mamma kom hem så blev jag lite förvånad för hon sa faktiskt "Ninni, varför har du poppat popcorn?"
Menmen... Jag gjorde det och det är det viktigaste, är ni stolta? =D

Idag då:
Läs: men vi fick pigelin, hela skolan. Mycket gott faktiskt.
Musik:redovisningar och så höll vi på med noter.
Fra: vi kolla på "extra" två avsnitt. Nästa gång blir det också två andra.
Lunch: Påsk-lunch. Åt köttbullar och potatis... Men det var så tråkigt jämfört med igår. =(
So: Arbets uppgifter som sög.
bild: Vi ska rita av en målning fast våran egen tolkning av den. Min är så briljant! =D
Vår lärare kom fram till mig och sa "mm, men jag undrar hur du kommer göra med personerna"
Jag svara: "jo jag hade tänkt att ena benet skulle vara så här".
Läraren... Okej jag kommer inte på vad hon sa men typ "det var ...."
Och jag tänkte    Vill hon att de inte ska stå så?! 
Och de som satt bredvid mig börja as garva.
Då sa läraren "jag menar att jag undrar hur du ska rita dem"
Resten av lektionen bestod av "toa-rulls-ritanden" och skratt/host-anfall.

När jag stod och vänta på bussen smsa jag med min bror som skrev typ så här:
Jag sitter på tåget nu, kommer hem med mamma. Vart är du nu då? har bussen kommit?
Sen Ja, ja, ja. 

Ninni's tänke: wtf... Varför de här konstiga frågorna och korta svar?

Ninni går av bussen, en moppe kör upp bakom precis bakom.

Ninni's tanke: Ånej, vem är det!! Vågar inte vända mig om. Kör på mig kör för bi men för guds namn stanna inte!!!!

Gissa vem det var.

Jo bror min som hade kommit hem 2 och vänta på mig. Fy fan vad han var elak!

Men jag fick en cola och godis så jag är nöjd!

Vad ska ni göra på lovet då?
 Jag ska gå upp några kilon eftersom de är så enkelt! ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

lyxaigt att ni får påsklunch....på lovet nu ska jag vara hemma o ruttna dd??

kram

2009-04-05 @ 12:17:56
URL: http://ssandreaw.blogg.se/
Postat av: Jennfäär

du är min läspasskompis :D:***

2009-04-11 @ 13:27:45
URL: http://galenbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0