Okej??

Är inte ni oxå lika trötta som jag är på hur min blogg ser ut??
Jag vill göra den finare... Men jag är inte trillräckligt kapabel! Jag vet inte hur man gör (och min dumma kusin har ju en skit fin blgg, som man är så avis på! men själv fattar man inte ett piss!)
Så om någon har idéer så välkommnar jag allt med öppna armar. ;)

Iallafall så kan jag säga att jag sedan jag skrev ätit mat, rester. Choklad-beskvi, godis. och nu en till fråga varför vill ingen baka en beskiv-tårta till mig?? Om någon har ett recept på det så skulle jag uppskatta om jag fick det!
Eller om ni vill baka en åt mig? Det skulle uppskattas sjukt mkt efetersom beskvier är fett gott!!! =D

Aja nu ska jag rita, medans jag lyssnar på urgrymma Jesse McCartney! <3

Kan skriva saker jag glömt att skriva...

I onsadags rymmde katterna, som vanligt (ne bara skämta).
Iallafall så var jag och lillan ute och letade efter nåt så jag går upp på verandan och tänker Plastgran, Morot, pall, vattenbalja... MOROT!!!!!!!!! (morot=katt)
 Ninni skriker "katterna har rymt"
Medans jag skriker smyger Ockra & Kurris in. Jag bär upp Morot som flyr.
Medans lillan tar upp Sudden som oxå flyr!

Viste ni att det är tisdag idag?? Jag gjorde det.... Eller jag viste efter jag frågat...

Aja nu ska jag rita. Vill ni stå modell åt mig?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0