Oj oj oj!

Skulle nog inte skrivit det där med porr-brutta. Nu vet hela min släckt om det typ!!!
 Iallafall i går han jag inte skriva något så får göra det nu.
Hoppas det blir massor av inlägg.
 Kemi: Vi skulle rita "våra barn"... Eller tydligen inte..
För vi skulle kolla om vårt barn blev brun ögd eller blå ögd så då sa jag (fast jag jobba med en tjej) "vi kan inte få brun ögda barn, ingen av oss är brun ögd, ser du??"
Då började alla as garva åt mig och säga "det är inte erat barn ni bara jobbar ihop" PINSAMT.
 Teknik: hjälpte en person med sitt trådspel. Sen brände jag mig på löd-jäveln. Det sved som satan. OCh läraren brydde sig inte.
  Eng: Pjäs. Fast mest prat.... två tjejer har kommit på vad de ska säga om mitt linne e lite fel. Så då kan jag fixa det.  Vi har tillrekligt med problem inom det området!
Ma: Ni kanske har fattat vad jag gör på matten så jag behöver inte ta upp det.
Lunch: fiskbullar m potatis. Urk!
FRA: Film (vi såg klart den)
Sol:Eh översatten en engelsk text åt en kompis och fra

Var på bibblan och läste i mörka skogen.

Var vi kyrkan. 
De skrämde skiten ur mig.
Först fick vi sitta i en ljus-stjärns-cirkel.
SEn så skulle vi få bindel för ögonen. MEn jag fick nog den bästa ledaren för hon sa "nu kommer grus och här är ett litet trappsteg".
Men så kom det någon springandes så jag pep till och sa "det kommer nån".
Hon sa" det är bara a..... och a...." 
Jag svara " Jag ska slå dem sen!"
Sen hörde vi bongo trummor, gick igenom en tunnel. Då slutade bongo trummorna.
Vi had då paserats av a & a igen.
Och då så sa jag "jag ska slå dem två ggr!!"   
Sen hörde jag bongo trummorna. Och började pipa.
Det visade sig att det inte var bongo trummorna.
För hon som ledde mig sa "lyssna noga de e inte trummor de e vattendropparna från ett stuprör".
 Väl där inne var det nån som peta mig och jag började kanske svära i guds hus...
Sen kände jag skålar och pep till.
A & A Sa "ta det lugnt det är bara godis".
  Vi sjöng sen (efter vi tagit av oss bindeln och jag slagit A & A 2 ggr).
   Å juste vi fick oxå en t-shirt där det stod *Jag är en asbra konfermand* och allas namn.
       P.s. Jag stod oxå och höll på med ljus skilnaden så jag stod och nickade huvudet då började hon som ledde mig att skratta.
Sen sa hon "förlåt jag skrattar inte åt dig. det är bara att tjejen jag arbetade för hade ... och tyckte xå om det där med ljus skilnaden" som jag blivit så faarcinerad över. 

Det var igår Det.   

Kommentarer
Postat av: amanda

du va riktigt rolig på konfan XD

2009-04-01 @ 19:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0