Mkt uppdaternig!

Hejsan igen och lessen att jag inte uppdaterar så ofta... Men det är påsklov och då vill man bara softa.

I lördags: städdade med min bror, åt godis.

Söndags... Var det igår?? ja det var det nog... Igår alltså så KÖRDE JAG BIL!!!! =D
Jag korckade inte!
Körde inte av vägen!
Höll hastigheten!
Jag rockar!!
Körde ca 1,5 mil. Fatta. Mellantrosa och gnesta... Började vid åda-sträckan och körde mot gnesta.

Idag: ska jag, min bror, lillen (lillesyrran) till södertälje, bror min ska fixa utländska pengar för han ska till ATEN=Grekland! Fatta det får inte äns jag! Men idag så ska jag handla för mina födelsgdags pengar 1 100 kr har jag att spendera på kläder!!

Så hur har ni det nu när det är soligt och fint?

Hejdå!!  

Kommentarer
Postat av: sandra

vad kul att du körde bil!!! Så himla kul ; )

Jag hoppas att vi är någon gång på lovet.

Kanske nu i veckan eller så?

2009-04-06 @ 09:40:02
URL: http://ssandreaw.blogg.se/
Postat av: Vanessa

hoppas du hittar något kul då!

kram

2009-04-06 @ 09:46:33
URL: http://wordsbyvanessa.blogg.se/
Postat av: fanny

NINNI! JONAS BROTHERS (GANSKA) NYA LÅT "INFATUATION" REFRÄNGEN ÄR PÅ JAPANSKA! DEN SÅ JÄDRA BRA xD

2009-04-06 @ 10:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0