Mer info!

Okej jag har redan börjat hyperventilera som ni kanske förstår...
Så mer inft kommentaren kom idag för ca 34-35 minuter sedan. Gjorde en smileys jag inte förstod typ ',' eller liknande eftersom jag inte förstod det vet jag inte vilka tangenter som användes... Troligast en tjej eftersom att det bara är tjejer som kommenterar i min blogg utom min bror.
Okej vad mer??
Vet inte... LÄtta min börda snälla du!!
Jag vet att denna någon kanske bara läste min blogg kommenterade och aldrig mer kommer tillbaka men åå..... Nu e jag sur. Man får inte göra detta mot mig. SKriv vem du e om du kommenterar. P.s. alla som redan kommenterat kan jag se för ni har fått en egen liten fin ip adress. Men alla andra får använda namn. Ni andra oxå förseten för inte orkar jag sitta och leta kommentarer och ip adresser.

Kommentarer
Postat av: stooorasyser :D

NINNI!!

Jag fick faktiskt en klänning från london och ingen annan hade en likadan klänning som mig, och jag var snyggast då :P hahahahaha

2009-04-14 @ 19:58:46
URL: http://kristinahlstrom.blogspot.com
Postat av: FANNYFANNYFANNYFANNYFANNY...inte ANNONYYYM! :D xD

hahah, xD men ninni..den som skrev ":( du SKA dit! >,<" var jag xD om det nu är den kommentaren du menarxD

2009-04-15 @ 16:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0