Matlagingskursen.

I'm back!
Okej idag lagade vi chili con carne. (eller böngryta) eftersom allt ska vara nyttigt. Ja det finns inte mkt mer man kan säga....
Jo juste blev lurad på ett riktigt dumt sätt.
En kille i min klass hade gått runt och sagt "dina sko snören har gått upp" till allt och alla. Så då tänkte jag hehe så kan man inte siga till mig för jag har inga snören. Typ 5 minuter senare vad tror ni den jäkeln gör!! Han lurar mig, på samma sätt. Och precis när jag tittar ner kommer jag på mitt mistag.

NU kommer två bilder, på två mkt fina tjejer. =) Hehe "fina" var det ja...
Men ni ser problemet... Så var snäll och vänd huvudet åt höger när jag säger nu...

NU.

Men om ni kan vända på hela datan går det oxå jätte bra, det betyder bara att ni har en bärbar sådan.

NU Igen!





Gullungar är vi allihopa allihopa allihopa!

Det finns en tredje person med fin utsmyckning på sig, och när jag har ett klartcken kommer den upp.=)

OKej ni ser tjejen på sista bilden? Linda juste... Vet ni vad Linda rimmar på??
Ne inte vara elak nu.

Okej Linda sa så här till mig idag "du är som en r.... garderob med den högsta lådan utdragen" en r... garderob är en sådan med typ en kvinno form fast kraftigare.
HOn fick det typ fran robert gustavsson.


 

Kommentarer
Postat av: amanda

fniss va söta vi va :) robert<3

2009-04-02 @ 16:25:33
Postat av: amanda

sötbarn vi är :) robert <3

2009-04-02 @ 16:26:52
Postat av: Jennfäär

kan du börja skriva ORDEN HELA lr? :o xd

2009-04-02 @ 18:31:51
Postat av: Linda

Rokoko byrå ska det vara ninni..

2009-04-02 @ 18:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0