Koskos nötter i brunsås med hallon bär och granerade lingon...

Är det någon som gör som jag??
>tar det första med mat och sätter ihop det sådär??
Typ, hjortronsylt med kalaspuffar och lakrisremmar smakar rödvin... Jag vet inte om det är snat men ni får gärna tesa.
Eller något typ såhär.... Gurka och pommesfrites med besrnaisesås och hallonbåtar, och topping ska vara svartvinbärsdricka, det smakar glass. Någon?? Som tidsfördriv??
Man kan komma på skit roliga kombinationer...
Okej jag har fett tråkigt och det är skit några inne på msn just nu....
BORING!!!!!!!!!!!!
Så vad kan jag hitta på då??
Ostbollar med makaroner och fläderdricka pannering ska va bikarbonat och fisklever... Verkar det gott? vill ni testa??
Och det är tisdag idag då.
I'm all alone, nothing can stop me now, I'm leaving this house, I'm all alone, Breaking bananas in three, chrushing my heart, I'm all alone, Lookig at my teddybear. Sniffing the air, I'm all alone.

Ja intresant eller hur?? 

Kommentarer
Postat av: sofia

är det inte måndag idag? :O

2009-04-20 @ 17:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0