I'm back!

Och vill bara säga att jag blir jätte glad när ni säger att jag är lik min pappa!=D
Jag blir liksom stolt.

Idag vaknade jag sjukt tidigt!
Gissa tiden!??!
5.00
Storesyster kom igår och för att sova över (för hon skulle till karolinska) hon väkte mig och samtliga i hemmet, så vi kunde följa med.
Vi åkte vid 6.00 Och skulle vara framme 7.30... Vi hann of course.
Sen åt vi frukost mkt gott för jag fick LÄSK TILL FRUKOST samt macka.
Promenad på 4 km, det var skit kallt för vinden blåste. När vi gick pratade vi om mina storasyskons bråk som barn "pappa slänga ut oss för att vi skulle lungna ned oss, men lillebror tog en bandyklubba och börja slå mig så jag prkade honom i huvudet" asgarv!?! Eller "komme ni ihåg när storesyster låste in mig i hennes rum och jag typ total förstörde det"
  Sen kommer mamma in och säger "Ninni du har en fin rumpa en Ahlströms-rumpa" (syftar på pappas halva av släkten). Storesyster "den är bara fin för att den är så stor". Storebror "kolla vad Ninni rodnar".
  Men det  var mkt trevligt.
Fika, Beskvi m varm choklad.

På hem vägen fick jag köra igen!
Körde från statiol macken vid trosa till vingåkers kyrka. Långt va?! =D

Nu är jag hemma och ska försöka lära mig hur man gör bloggen fin så håll tummarna! P.s. Det står width 710 px... Vat någon vad px betyder??


 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla gurkan - du körde till Vårdinge kyrka och inte till Vingåker. Du är jätteduktig i fall någon vill veta.

2009-04-09 @ 22:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0