Idag!

Har varit..... vet inte för den e inte slut.
 Iallafall.
Läs: problem frågor typ.
Trä: vi ställde om klockan tio minuter (inte jag utan killarna).
Så vi gick halv för vi skulle se teater.
Teater: Mkt konstig en. Typ mkt hångel och tafsande, kalsong-chock, elefant liknande saker m rör på händerna. Och de sjöng att tjejer kunde man inte lita på spc de med stora bröst för de blev ingen tröst. 
Lunch: poatismos m korv.
No: Jobba.
Ma: Prov på kap 2 hade jag så kom ....é kom och fick sitta bredivd mig för att han inte skulle fuska.
 Hemma: Fixade lite m tvätt & ute. Hitta väskor i förrådet.

Ånej jag tror katten just pissa på mina kläder!
Måste dra kommer tillbaka men ska på matlignings kursen.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0