Here I go again!

Hejsan och bara så att Fanny inte klagar på mig... Så har jag en helt egen vägg scp för JB. Ovanför sängen.... Så det så.
Okej det var det...
Igår på matkursen lagade vi äppelpaj, grönsksopppa, pizza bröd, ris och grönskasbiffar. Helt okej.

Idag då...
No: pulsen.
Eng:teater.
Ma:
Lunch: macaroni and chesse... Med köttbullar i.....
Fr:kap 11.
SOol:genetik, jag skrev saker som "packad kromsom"  och "48+48 kromosomer blir inte en människa utan en MARSMÄNNISKA". Det står faktiskt det i mitt block.

Och idag sover inte lillan hemma. Och mamma kommer hem 10-11. Oftast elva.... Fatta om I'm miss lonley, I have nobody....

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah, annars hade fått fått en smocka ;)

haha..packad kromosom xD det gjorde min dag xD

2009-04-21 @ 19:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0