Hello!

Hej igen. Okej hade lite fel på tiderna, jag fick vakna 01,30. För brorsans flyg gick 4. Men de hade problem med navigationsysremet så de fick inte åka då. Iallafall så när jag vaknade så mådde jag skit illa, och rummet var inte riktigt mitt, känndes som jag var i rymden eller nåt. Så jag följde inte med.
Jag satt och kolla på tv istället, först på Angelina Joile, typ om en tjej som fått reda påp att hon kommer dö nästa torsdag... Hette typ life or something like it.
Sen på Music and lyrics, sist på lite mtv och något på 5:an. I
nnan jag gick och la mig igen. Somnade vid ca 7.
Då hade familjen kommit tillbaka.
Lillen väkte mig vid tolv genom att dra bort täcket och hade mage att kalla mig slö som inte gått up!!

Sen gick jag ut till lilen som satt  på studs mattan, våra "grannar kom" (de har ett sommmar hus här) de e typ 13 &11. Båda killar som gillar att bråka... När de på något sätt fick reda på att jag fick 16 fick de... Okej jag vet inte vad de fick men blev mkt chockade för de upprepade 16 hela tiden, mkt irreterande. Ser jag yngre eller?? Typ som en 12 åring!! 

Sen blev det mat, grillat, kött o potatis.
Kan ni fatta att det bara är två dagar kvar tills skolan börjar igen!! =) Det ska bli så kul att träffa alla... För jag har saknat er.=) Men resten av skolan är bu & blä.

Okej Ninni, ut.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0