Hej!!

Hej gud det känns som jag inte skribit på eevighter. Så gissa om jag kommer att göra många.=)
Det är fredag!!=D
Så iförrigar, var det onsag, matkursen. Lagade fisk soppa. Tog bort laxens skin. Mkt läskigt, har aldrig gjort det. Men den blev riktigt god.
Ja det var väll den dagen det.

Igår, var det skola vi fick typ "hål" från svenskan. Det kom iallafall ingen lärare.
Sen åkte jag ju och hemtade Linda på moppen eftersom vissa av klassen skulle ut och äta mat tillsammans.
Det var en lastbil som körde om oss, så Linda skrek. medans jag skrek "jag har aldrig blivit omkörd av en lastbil, hur gör man?!"
Men maten var jätte god, kanske lite bränd men god. Tog suvlaki, kanske inte stavas så men kycklingspätt med pommes. Och tzatsiki, har aldrig ätit tzatsiki men det var faktiskt gott.
Sen började folk bus ringa till varandra. Fanny busringde till mig och jag blev skit rädd pepe till och lade på. för det hade ringt någon dagen innana och skrämt skiten ur mig. Menmen it's all good.

Idag då??
Jo... Eh...
Läs. mu. fra. (vi ska ha np i fra!!!) Mat. (köttbullar m potatis) So. (Jag fick VG på provet) Bild. 

Och idag ska jag städa, sen mysa. Och jag ska göra Sandra stolt. JAg ska släpa mig ut ur mitt rum och genom mammas för att poppa popcorn. För så duktig är jag.=)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0