GodKväll!

Ja idag tänker jag göra såhär
Inlägg nr 1 om danmark
nr 2 bilder
nr 3 idag
Så ni fattar??
Jag vaknade kl 5 igår, klär på mig och allt det där. Vi skår till söder...... hamn.
Skulle äta frukost på tåget och här kommer en varning GÖR INTE DET! Fans inget gott, utom godiset.
I Danmark åkte vi (till min mors förtjusning) turist buss och båt. Lille ville mkt gärna påpeka att det var mkt killar och gubbar här. Mkt mkt killar och gubbar här.... Vissa snygga men man fatta inte ett ord.
Testade en klänning till balen, mörklila, tror det var siden. inte jätte lång, axelbandslös, blev bredare nertill, skrynkligt upptill. Men jag köpte den inte kändes som jag var en elefant i en small-klänning och så ska vi inte ha det! (när vi åt sa lillan att den satt jätte bra på mig.... Lite sent för det kanske=/ menmen)
Maten var jätte god!!! Där vi åt alltså.

Var där till 18.00 senåkte vi tåg igen. kom hem vid 24... Somnade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0