Godagens alla sju-sovare!

Ninni är oficiellt uppe med tuppen!
Igår var jag ju och handlade kläder och det blev
Vår-jacka
2-pack leggins
2 tröjor
ett par byxor
godis
läsk
Och mitt egna ex av "När jag hör din röst"! =D
Iallafall nu när vi har kommit  in på mat delan kan jag säga att igår var så jäkla bra, först big-mac, godis, sen kycklingrulle.
Så mkt m mm mmmm! =D

Iallafall så när vi sattt på tåget spelade min bror musik som jag flummade till, då säger lillan efter att hon börjat asgarva "det sitter två killar och kollar på dig" när jag suttit och dansat så fint! fatta  om jag inte duckade och blev mkt röd i fejset! menmen det är smällar man får ta.

Kommer snart lägga upp bilder på de sköna saker jag handlat PLUs konferman-tröjan!

Missa inte det!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0