Ett nytt ...

Smeknamn kom idag... Inte lika vulgärt men passar inte direkt på mig häller...
"Hyllan"
Fattar ni??
Om inte så tänker jag inte förklara.
Det är bara irreterande smeknamn som kommer försvinna lika snabbt som de kom.

Och idag gjorde "någon" illa min onda tå, så jag svor lite mkt, ett ord på finska. Iallafall så sa Linda- när jag inte svor på finska- typ såhär varför svär du inte på finska det var ju kul. eller något liknande, ni fattar hon gillar att se mig lida!!!
Ne tror inte det men ändå.
HÄMD. kommer aldrig komma.

Lura mamma idag på väg hem sa "mamma är det inte en älg där" (mamma är typ älg galen och brukar fotta dem) iallafall bromsa in och då sa jag "appril april".
Men hur går ramsan...

April april
Jag kan lura dig vart jag vill?

OCh hur är det för maj?

Maj maj måne
Jag kan lura dig till skåne??

Kommentarer
Postat av: fanny

april april din dumma sill, jag kan lura dej vart jag vill ;) MOHHA :D

2009-04-02 @ 16:49:23
Postat av: Linda

Ja jag älskar att se dig lida :P

2009-04-02 @ 18:51:15
Postat av: Linda

Ja jag älskar att se dig lida :P

2009-04-02 @ 18:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0