En dag kvar!

Okej nu är det bara en dag kvar på påsklovet. Så nu har man haft massa tid att slappa... bara lillan och jag hemma, mor min är med hennes mor och kolla på tranor... Fatta ni?? Mormor och mamma alltså. Och lillan vill att vi ska städa, men det finns inget att städa för det är typ det ända jag har gjort i påsk.

Vill ni veta en sak??
I lördags övertalade Amanda mig att gå på balen. (Hon har tjatat i evighter, men jag är en sån tjej som inte går på saker om jag inte har en dejt... Vilket jag aldrig har, ni fattar problemet?)
Iallafall så nu är det bestämt. jag tror fortfarande att det kommer va skit tråkigt och skit trångt, och dyrt. Men jag kommer gå... Fast jag ville ut och resa, det låter mkt roligt, menmen... Så nu måste jag sitta vid datan och kolla  om jag hittar en fin kläning som jag faktiskt kan ha på mig och som inte kostar skjortan.
Vet ni någon bra affär?

Aja bye.

Kommentarer
Postat av: fanny

kolla brud och festkammaren i nyköping ;D

2009-04-13 @ 16:00:13
Postat av: sofia

Det kommer bli kuul!!! :D

2009-04-13 @ 17:14:33
Postat av: Jennfäär

Du ska gå me ossssss :D

2009-04-13 @ 18:10:36
URL: http://galenbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0