Dedikerat!!

Vet inte om det stavas så men detta inlägg är dedikerat till Fanny!
som jag nu skriver på hennes begäran.

Så vad tror ni jag ska skriva i ett sådant fin tillfälle som detta???

Kanske JAG ÄR SÅ HIMMLA ...!!!! Vad tror ni ...  e för nått?
Och för alla idioter så nej jag är inte k*t. Det har med ...... att göra. Och med detaljen att göra.

Eller att jag ÄR SÅ GODISSUGEN!
Min mage praktiskt taget skriker efter söt saker.

ÅÅ det på minde mig...
Gissa vad jag åt igår??
GODIS!!!
Jätte-salta.
Hambrugare.
Pigall.
Dubbel-nougat.
M MM MMM.

Men vad är det på tv idag då? 

Okej färdig dedikerat!
Hur var det Fanny??
Känner du dig speciell??
Det borde du! =D

Kommentarer
Postat av: Jennfäär

du är så himla kär ? ;D

2009-04-02 @ 18:35:17
Postat av: fanny

jag e speciell (:

d va bra, tack xD

2009-04-02 @ 18:35:45
Postat av: Stoorasyster :D

NINIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

2009-04-02 @ 19:48:10
URL: http://kristinahlstrom.blogspot.com
Postat av: Mamma

Så nu har mamma röstat också :-)

Puss och kram, lilla gurkan

2009-04-03 @ 11:00:11
Postat av: stooorasyser :D

Hahahaha, mamma kallar dig gurkan!!

2009-04-03 @ 12:55:37
URL: http://kristinahlstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0