Arg!! (på mig själv...)

JAg är så korkad ibland!!!! Vi hade sv prov, där man fick ha anteckningarna till hjäp.... Ajg tog ur två block, trodde bbara jag hade två... Hittade inte vissa.... Trodde någon tagit dem för att kopiera och glömt lämna tillbaka.... <blev fett arg. Det visade sig att de låg i mitt tredje block, som jag stoppat ner i väskan.!!

Men iallafall så har dagen sett ut på följande sätt:
Läs: vi läste nada, för babbeldrottningen babblade i en evighet.
Slöjd:eh.
Sv:provet.
Lunch:pankakor.
No:prov igen som jag sög på...
Ma:hon patade om np imorgon som jag INTE ska vara med på.=)

Jaaa det var det.....
 
Gissa hur morgon dagen ser ut??
Vakna kl 5. Åka tåg... tåg....tåg...Köpenhamn... gå...gå....gå...tåg...tågg....tåg....sova kl 24....

Så jag kommer inte kunna blogga så mkt om mamma inte har med sig sin bärbara. 

Kommentarer
Postat av: sandra

ska du inte ha np?? lyllo dig!

vad ska du göra i köpenhamn??

2009-04-22 @ 18:30:14
URL: http://ssandreaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0