Äkligt!

Ni får veta vad som är äkligt väldigt långt ner...

Igår var jag hos min kusin. =)
Vi hade jätte trevligt!
Åt påsk-mat.
Spelade.
Partade.
Pratade.
Skarttade.

Idag, så städade jag jätte mkt, utomhus. Men solen lös och jag fick göra de enkla sakerna så det var helt okej.
Sen blev det fika med tårta läsk och kakor.
PÅsk-godis-letande. Jag hittade mitt ägg först. Låg bland blommor helt synligt...Jag skrek till när jag såg det och sprang så inte lillan skulle ta det.
Gissa vad som fanns i påskägget?! Twix!!! Och Goids nappar!!

Sen fick jag köra bilen från hemmet (hållsta) till trosa. Det var inte så jäkla kul kan jag lova. Mamma höll bara på att säga saker jag kunde förbättra, inte saker jag gjorde bra (men hon fattade när jag höll på att köra i diket och tjurade) Och så lös solen irreterande, det fick min kind att rycka och få damp.

Efter det så var vi på baby-shower. Där fick vi leka gissa baby maten, quiz, hitta ordet till visan m.m.
Vi fick oxå jätte god mat glass, äppeltårta, kinderägg, Och pirog.

När vi åkte hem stannade vi för att gå en promenad, men jag fick massa gegga i skorna och blev skit förbannad... Då tog lillan av sina skor så hon oxå blev geggig, bara för min skull.=)
Vi fickade när vi gick oxå och då skulle jag mata en fågel, men fågeln stack, så jag kastade maten efter den så den skulle fatta... Det gjorde den inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0